Härliga helg

I fredags efter jobbet tog jag och Meija en sen kvällstur med Mimmi. Hon ramlade av två gånger, ena gången skakade Mimmi på sig och jag hann inte fånga Meija innan hon nådde backen, men det var en mjuk landning och hon hoppade upp direkt igen! Andra gången snubblade Mimmi till i traven och Meija tappade balansen men jag hann fånga henne innan hon slog i backen ;)
 
I lördags var vi i Norrköping tillsammans med Mamma och kollade på Norrköping horse show, där träffade vi också Amelie som såg till att Malte fick följa med hennes pappa som sladdade banan i en stor traktor, stolt och lycklig grabb!
 
 
Meija ville inte alls åka hem och Malte hade tröttnat för länge sen. Vi stannade i Tallboda och tog en promenad medmamma till affären för att köpa lördagsgodis och snacks till kvällen. Barnen och jag fortsatte till lekparken medan mamma gick hem och hjälpte till med maten. Senare vart det mello och rikigt kul att Måns vann! 
Malte har fått för sig att alltid vilja ha sina hörselskydd. 
 
På söndagen tog barnen, mamma, pappa och jag en långpromenad. 
 
Söndagkväll och lite bus innan läggdags :)
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilka härliga dagar ni ser ut att ha😊
Saknar er alla

2015-05-29 @ 08:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0