Mysig helg


Söndag kväll, en helg går så fort. 

Jag slutade lite tidigare i fredags och åkte för att handla lite fredagsmys till kvällen. Vi såg på Bamse tillsammans med barnen och jag däckade som vanligt vid 9.

I lördags jobbade Hampus. Jag och barnen vaknade strax efter 7, pigga och utvilade. Efter frukosten lekte vi med lera och sen kom mormor förbi med lite nya pussel som skulle läggas. Efter pusslet blev det en tur med Mimmi för att sen åka pulka, spark och göra snölykta. Dagen avslutades med taco och melodifestivalen.

Idag skulle vi åkt skridskor med Sara och hennes 2 tjejer men precis innan vi skulle åka avbokade jag tråkigt nog dejten då Meija inte alls var på hugget även om hon gjorde allt för att försöka se pigg och alert ut ;) Tanken var att vi skulle åkt skridskor med barnen men vi får ta det en annan gång. Vi åkte in till Stadium Outlet och köpte skridskor till mig och lämnade in allas skridskor för slipning så förhoppningsvis ska vi hinna med en tur i veckan.

Det fick bli en pussel- och mysdag för Meija och mig istället. 

Malte har varit med Annica till mormor Asta idag. Han hade kissat på Astas toalett, så duktig så lilla killen. Han är duktig på att kissa på pottan/toan, tror t.om. att han är före sin syster där. De verkade ha haft en mysig dag tillsammans. 

Sitter och kollar igenom massa bilder från Spanien, vilken mysig resa vi hade.. Och vad fort barnen växer...
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Många fina bilder.

2015-02-09 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0