Evita


I helgen har jag, mamma och Meija varit i Stockholm. Pappa bjöd oss Mamma, mig och Maria på Evita, en teaterföreställning om Argentina och Eva. Kan faktiskt inte roligt återberätta vad den handlade om och ingen av oss var speciellt imponerade. Att det i publiken fanns en medelålder på cirka 70 år säger kanske en del. Men vi hade en trevlig dag med god mat och mysigt sällskap :)



Meija var hemma med Niklas och Nova under tiden. 

De verkar ha saknar varann ❤️

Så trist att vi bor så långt ifrån varann. Hade gärna träffat lilla Nova oftare och tjejerna har så roligt ihop. Munnen går i ett på Nova nu och man ska vara glad om man uppfattar hälften av vad hon säger ;) 

Idag färgade Mary mitt hår men färgen fäste inte på längderna så det såg minst sagt förjäkligt ut så det blev ett besök hos frissan innan hemfärd. Jag har mättat mitt hår på färg och nu är det endast toning som gäller. Halva håret är sönderbränt och jag skulle behöva klippa bort en bra bit till men då skulle det bli alldeles för kort. Så går det när man experimenterar hemma och försöker göra sig shnygger ;) 

Snart är jag hemma hos mina grabbar. Hoppas Malte är vaken så jag hinner pussa på honom innan det är nattdags ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0