BVC

Igår var vi till BVC, Malte hade planat ut en del på viktkurvan. Jag tror det beror mycket på att han inte har ro att äta, han är för nyfiken på omgivningen och framförallt på syrran som gör massa roligt att titta på och på att han bits, jag sitter på helspänn när jag ammar och jag tror det kan påverka mjölkmängden. Det gör ju bara så himla ont! 

Han gillar inte alls mat eller gröt, men vi tragglar på :)

Och så fick han sprutor vilket såklart inte var så roligt men Meija tyckte det var spännande :) 

Hampus jobbar natt och pappa är i Dubai så mamma är här och sällskapar oss, väldigt mysigt :) ikväll har Meija och mormor bakat bullar, perfekt att få frysen fylld utan att behövt engagera sig ;)  



Kommentarer
Postat av: Farmor Anka

Sååå glad att bloggen fått liv igen.. Fin fin bilder och jätte bra motiv eller inte alla kanske =)

2014-01-30 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0