Underbar dag!

Hampus åkte och körde snö inatt och kom inte hem förren på eftermiddagen. Bra att han drar in lite extra stålar till familjen :)

Imorse åt vi frukost och sen tog mamma, jag, Meija och Malte en promenad tillsammans med jyckarna Svante, Fanny, Troja och Nalle. När vi kom hem värmde vi på glögg till oss vuxna och varm oboy till Meija :)

Efter lunchen gick jag upp till stallet och red en kortis på Lindis innan Meija fick rida. Hampus hade kommit hem och fick lite kvalitetstid med Malte under tiden :) Efter ridturen byggde jag en snölykta och mormor och Meija gjorde en snögubbe ;)


Sen tog vi en promenad med jyckarna igen, den här gången utan barn :) 



Nu förbereder vi för kvällens tapasmiddag :) Senare ska vi upp till hästarna och ge kvällsmaten och säga godnatt, supermysigt ❤️

Min darling överraskade mig idag med 2 blombuketter, undra vad jag gjort för att förtjäna dom :) Det gjorde mig glad ❤️

Snart är veckan slut och imorgon ska mormor "flytta hem" igen. Jag vet en som kommer sakna henne mycket 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0