Tjejträff hos syster i Stockholm

Vi brukar träffas alla tjejer i släkten en gång per år för lite shopping och tjejsnack. Jag, mamma, Helene och Bellan åkte tillsammans från Linköping. Framme i Stockholm var resten av ligan redan samlad. Helene fixade en god pastasallad och på kvällen blev det spa med fotbad, hårinpackning, färgning av ögonbryn, massage och ansiktsmask. Härligt! 

Lördagen bestod mestadels av shopping, Meija fick en ny keps och jag ett par nya bokstöd. Jag köpte en napp till Nova som enbart bestod av naturligt material, jag hade höga förväntningar på nappen men tji fick jag, hon vägrar denna napp också ;) 

På kvällen blev det suschi och melodifestival, jag gick och la mig bredvid Nova i sängen innan det var avgjort. Mys att dela säng med en bebis. 

På söndagen åkte jag och Bea för en snabb shoppingtur till köpcentrum för att inhandla det som inte hanns med dagen innan. Maria, jag och Nova åkte tillsammans till Linköping lite senare på kvällen.

Meija var hemma hos pappa och farmor och det var riktigt mysigt att få träffa henne igen. Trots att det bara är en kort helg så jag inte låta bli att sakna henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0