Helgen och Stoffes födelsedag

Andra läggningen gick rätt bra till en början, hon somnade relativt fort på kvällen men vaknade på natten och var så himla ledsen, vi försökte med allt möjligt, klappa på kinden, sitta och vagga men inget hjälpte… Till slut ställde mig jag upp och var såå nära att hämta en napp jag visste låg i bilen. Men nej, det skulle bara göra det värre att ge upp den här gången om vi skulle ge oss på ett nytt försök en annan gång. Så jag gick tillbaka till sängen och till slut somnade hon i min famn.

Det var två jobbiga nätter och that’s it. Nu går det jättebra! Frågar hon efter nappen besvarar hon frågan själv genom att säga att nappen inte finns kvar och att hon gett dom till hästarna och wääven (räven) och rådjuren. Duktig tjej! Dock har kanske inte kombon av en gravid, en som slutat med snus och en som slutat med napp varit den allra bästa men vi klarade det, yeey!

Såklart ska man få presenter när man slutat med napp och det blev en springcykel från XXL i trä.

Meija cyklade, jag och Hampus promenerade med hundarna till hästarna en bit bort.
Vilopaus med Svante
 

Ikväll var vi på Jennys i Berg och åt god mat tillsammans mamma, pappa och Stoffe för att fira Stoffe som fyller år. Hampus jobbade kväll så han kunde tyvärr inte vara med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0