Nicke 30 år!

På fredagen styrde vi kosan mot Stockholm för att fira Nicklas som fyllde 30. Eftersom vi inte åker så ofta till Stockholm blir det rätt intesivt när vi väl är där då mamma och pappa vill hinna med att fixa, dona och hjälpa till så mycket de hinner på en helg och då går tiden alldeles för fort!
My handyman <3
På lördagen firade vi Nicklas med god mat och Gula änkan, jag är inget stort fan av champagne men fick offra mig på ett glas, det var ju ändå 30-årsdag :) Av oss fick Nicke 2 vildsvin att grilla på sin 30-årsfest i sommar.
Meija, jag, mamma och Maria åkte till stallet för att träffa Shelly som Maria rider ett par gånger i veckan. Meija tyckte det var superkul med hästar! Hon fick rida en liten bit och när jag skulle lyfta ner henne slog hon bort mina händer och blev skitsur, sen satt hon och "grät" i vagnen nästan hela vägen tillbaka till stallet.
På vägen hem från stallet satt Meija och pussade på sin plasthäst och skrek "iiiihhh", hon har också lärt sig vad hästen äter, nämligen "bläpple" :)
Busa!
På söndagen kom Nicklas farmor Kerstin, mamma Britt-Marie, pappa Lars och syster Sandra för att fira Nicklas.
Jag köpte ett projekt i Stockholm i form av en gammal skolbänk jag tänkte renovera i sommar.
Tack M o N för en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0