Fästingdags..

Har ikväll plockat bort 21 stycken vidriga, otäcka, värdelösa och riktigt äckliga fästingar från Svante. Usch, hatar de små kräken! Troja och Svante som dessutom sover i våran säng. Urk! Svante å andra sidan tyckte det var jätteskönt när jag plockade färstingarna på honom, han låg och sov.
Idag har Meija varit på dagis, hon var alldeles uppspelt när jag kom hem och hon hade dessutom sovit när Hampus hämtade henne vid halv 4 så hon var minst sagt lite svårsövd ikväll, alldeles för pigg för att sova.. På torsdag åker jag till kusinträff/mosterträff tillsammans med mamma, Meija kommer vara hos farmor tors-sönd. Känns konstigt att åka bort från skruttan så "många" dagar men jag vet att hon kommer ha det toppenbra hos farmor och jag ska passa på att njuta av egentiden tillsammans med mina härliga släktingar! Kommer säkerligen få höra både det ena och det andra då tjejhelgen börjar med sexparty...
Busfrön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0