Utkast: Mars 26, 2011

Jag skrev ett inlägg för ett tag sen och datorn hängde sig, jag gav upp och blev så irriterad att jag tänkte strunta i det här med blogg, men så idag hittade jag utkastet! Det hade sparats av sig själv, så varsågoda mina vänner :)!
I torsdags kom mor och far förbi på en fika, jag hade gett bakning ett försök, känner att det är dags att lära mig baka nu. På fredagen åkte jag och Meija till Tallboda medans Hampus var och jobbade, där bjöds det som vanligt på god mat och vi blev kvar över natten. På lördagen åkte vi hem tidigt då Hampus blev utringd på ett eftersök. Jag och Meija fick besök av Farmor Annica och Camilla, vi gick en lång och skön promenad i fina vädret och tittade på alla fina hus som finns i Klockrike. När vi kom hem tog vi, för mig, utomhuspremiärsfika. Så härligt att våren är här! Trevligt att ni kom på besök!
Vi hade bestämt med Hampus kusin Evelina att hon skulle komma förbi och äta mat men det blev inte av så vi ringde fam. Wickman och Annica kom ut för en andra gång samma dag :) vi hade en trevlig kväll med roligt kortspel och mycket skratt. Tänk att det kan vara så kul att spela plump!
På söndagen var det dags för Meijas syssling att döpas, ett fint dop och kul att träffa den delen av Hampus släkt. Till doppresent hade jag gjort en tavla tillsammans med Katarina. På vägen hem stannade vi till hos Fam. Wickman för Hampus ville se matchen, hela dopet blev en stressplåga för honom då vi satt och fikade när matchen började, tur att han kunde lyssna på radion via min telefon ;)
Första besöket i kyrkan :)

Annica hade fått en hel soppsäck full med barnkläder som egentligen skulle följt med till barnhemmet i Ghana men jag skulle "titta igenom det för att se om det fanns något jag ville ha", helt klart dömt att misslyckas, då lasset redan gått till Ghana blev hela soppsäcken min, det var superfina kläder om än aning lite väl pojkiga en del men vem vet, det borde väl komma in en pojk i släkten med så småningom?
Veckan blev lite lugnare än planerad och jag var utan bil så vi har mest tagit det lugnt och myst i det sköna vädret. I onsdags var jag med Monica, Max och Thea till "Stor och Liten" där mammor träffas med sina barn, det var jättemysigt och jag är glad över att jag har M som drar med mig på diverse saker :)
Igår hade vi hand om Annicas dagbarn då Annica var iväg på resa. Det var en helmysig dag tillsammans med alla barn!

Kommentarer
Postat av: Farmor Anka

Tv-stund med Pappsen, hockey kanske?? Mys Pys <3<3

2011-03-30 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0