Mjölkstockning

Igår på dagen släppte jag ut Fanny så hon kunde göra ifrån sig då hon totalvägrar gå ut i hundgården (inte så lätt att ta promenad med 3 hundar ;) ). Precis när jag släpper ut henne kommer grannen med sina ca 10 hundar vilket gör att jag måste öppna dörren i bara t-shirt. Igårkväll när jag satt hemma hos mor kände jag att jag började få ont i ena bröstet och gick upp för att duscha varmt, det har hjälpt förut. Väl inne i duschen märker jag att jag inte ens kan lyfta armen utan att det gör galet ont.
Duschen hjälpte knappt, det blev lite bättre av att Meija åt men inte bra och inatt har jag haft feber och bröstet är fortfarande ömt men bättre.
Man lär sig av sina misstag....

Kommentarer
Postat av: Bea

Om du inte har en vetekudde så måste du skaffa dig en. Jätteskönt att värma och lägga på ömma bröst. Kram och hoppas du blir bättre. Jag hade det en gång och det var jättejobbigt.

2011-02-16 @ 21:57:58
URL: http://familjenramstedt.blogg.se/
Postat av: Johanna

usch hoppas det blir bättre fick det nog bara en gång men jag hade betydligt varmare vintarar! du får vara rädd om mjölkbaren;)



Vad fin hon är lilla hjärtat hopaps man kan ses nån gång. jätte kul att läsa bloggen

2011-02-17 @ 20:21:32
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/
Postat av: Dess

Bea: Jag får nog köpa en sån, ibland fyller jag påsar med varmt vatten men en vetekudde låter mindre blött ;) Tack det blev bra bara efter något dygn som tur var :) Kram!



Johanna: Jag får bli bättre på det ;) Tack vännen! Det vore verkligen jättekul att ses snart!!

2011-02-21 @ 20:15:30
Postat av: Carina Johansson

Usch, det lät inte roligt! du måste vara rädd om dig vännen!

2011-02-22 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0