Och så var julen förbi igen...

Dagen före julafton var vi samlade här hemma för lite julegröt och skinksmörgås. Vi fick julklappar av familjen Wickman, vi fick bland annat jättefina servettringar och Meija fick en superhäftig gungmotorcykel :)
    

Julaftons morgon började med frukost hemma hos fam. Randström och sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Meija hade valt att vara vaken större delen av natten så jag slog in de sista julklapparna  för att sen ta en tupplur och vakna lagom tills dess att Kalle Anka var slut och maten var klar, perfekt ;)! Jag älskar julmaten! Jag kan känna att jag längtar till nästa jul redan bara för att äta av det goda julbordet! Efter maten körde vi paketleken och jag och H lyckades kamma hem större delen av alla paket. Sen hade vi den riktiga julklappsutdelningen, Meija fick jättefina julklappar! Bland annat en rosa liten gosekatt, babysitter, 2 fina sångböcker och kläder. Jag och Hampus fick en fritös av m o p, den är redan provtestad och fungerade jättebra! Av H fick jag en body lotion, han trodde det var en parfym han köpt men det blev en "lite" dyrare lotion istället :) Jag, mamma och Hampus satt uppe till halv 4 och kollade på tv innan vi kände att det var dags att ge upp julafton för detta år.



Juldagen spenderades i Skänninge, Hampus släkt träffas där varje år för att laga mat tillsammans, en väldigt mysig tradition! Meija vandrade sovandes från famn till famn och stannade till hos mig någon gång då och då för att käka lite :) Tyvärr hade Cissis med familj råkat på maginfluensan så de var inte där, Cissi och Carl tittade förbi en snabbis och lämnade över ett paket till Meija, en superfin klänning! Hoppas ni kryar på er snart och kan träffa snuttan igen innan hon blir för stor :) Pär och Yvonne hade köpt en supersöt nalle till Meija och Camilla med familj hade köpt jättesöta kläder.

På söndagen åkte vi till Mats och Katarina där vi fick ännu mer julklappar! Meija fick ett fint gosedjur från serien fåret Shaun, hundarna fick en hundlucka, jag fick en jättefin berlock till mitt armband, tredje filmen i Twilightserien och en bok om mitt stjärntecken, jungfrun.


Skruttunge!!


Kommentarer
Postat av: Tess

2010-12-28 @ 23:18:53
Postat av: Anonym

Vilken sötnos!

2010-12-28 @ 23:19:36
Postat av: Anonym

Hon ser ut att vara väldigt nöjd med första julen.=)

2010-12-29 @ 22:41:35
Postat av: farmor Anka

Hon verkar vara väldigt nöjd med sin första jul. =)

2010-12-29 @ 22:44:35
Postat av: farmor Anka

Hon verkar väldigt nöjd men den första julen =)

2010-12-29 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0