Underbar helg ❤️

En intensiv, mysig och rolig helg har nu tagit slut :) I fredags efter badet fick vi gäster, Tommy, Evis och sötnöten Agnes kom till oss. 

Efter maten gick strömmen och det blev kolsvart i hela huset. Vi gick ner i källaren och tände upp en brasa, lite mysigt faktiskt :)

Igår efter Leos Lekland åkte vi och hälsade på Micke och Anna och deras guldklimp Olivia, helt underbart att få mysa med en liten spädis igen. 


Efter Micke och Anna åkte vi till Heléne och Beda för att hälsa på alla som var där (Heléne, Beda, Isabelle, Dogge, Cissi, Jens, My och Ida). Och sen åkte vi vidare för lite mat hos mamma och pappa. 
 
På förmiddagen idag kom Sara, Olivia och Nelly förbi. Vi gick till lekparken och tog sen en fika hemma hos mor och far. Äntligen blev vår date av och som vi längtat ❤️ 

Lagom till att Sara och flickorna åkte kom Cissi med familj. Kul att umgås lite med dom innan dom åkte :)

Maria och Nova åkte en stund efter maten och det känns lika vemodigt varje gång mina favoritflickor åkte hem 

När Norrtäljeborna åkt hem tog jag och mina små gryn ett skönt bad 




Tack alla mina nära och kära för en helt underbar helg ❤️ 

Syster och Nova, jag saknar er redan ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0