Fika med Emma följt av pulkaåkning :)


Idag har vi varit borta hos grannen och fikat, väldigt trevligt att ha hittat en föräldraledig mamma här ute! Och himla kul att det bara skiljer 3 dagar mellan Malte och hennes dotter :) När vi kom hem igen åkte vi pulka och matade fåglarna medan Hampus fixade lunchen. Så skönt att bo på vischan, här tar jag på mig overall och pälsmössa när jag går ut och behöver inte bry mig ett skvatt, lovely!! 

Jag börjar för övrigt få mjölkstockning, igen. Jag tror det är fjärde gången nu som jag åker på det.. Jag klär mig nog för tunt.. Amma ofta ska man visst göra, inte sådär jättekul med en liten pojke med 2 sylvassa tänder där nere, det gör ont. Allra helst när han biter tag och sen drar hela huvudet bakåt. Jag tror varje gång att han har bitit hål men än så länge har jag klarat mig. Och Malte? Han bara skrattar... 

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej gumman! Mysiga bilder. Ja vi ses gärna nästa vecka om Alfons piggnat till. Det hoppas vi:)

2014-01-23 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0