Leos Lekland

Leos Lekland var super! Ganska likt Busfabriken fast fräschare. Meija och Hampus lekte tillsammans medan jag och Kg tog hand om Maltson ;)  

Barnen hade kul och Ille såg jag knappt till under hela tiden vi var där, full fart!! 
Väl hemma tog Hampus och jag en promenad med Meija och hundarna. Meija behövde sova och det tog inte mer än 2 minuter i vagnen så slocknade hon. Hon har varit gnällig ikväll, kanske börjar hon med bli sjuk.. Malte är bättre, nu är han mest hostig. 

Tillsammans lagade vi tapas ikväll, hur gott som helst!


Efterrätten hade Bea fixat, pannacotta med bär, väldigt gott och en efterrätt i min smak :)



Kanske bäst att försöka sova nu medan båda trollen sover, Hampus och KG är på jakt så nattpasset med barnen är helt och hållet mitt, Meija är i vanliga fall inga problem men när hon är förkyld blir hon tokig av att vara snorig i näsan och ska snyta sig rätt ofta, vi får se vad natten bjuder på :) 



Snygging ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0