Lite ensamtid..

såhär på tisdagskvällen är aldrig fel. Meija är på simskolan med farmor, ska bli jättespännande och se hur det har gått! Jag skjutsade Meija till Annica imorse så de har umgåtts hela dagen. Här är bilder Lina har tagit när de var på promenad tidigare idag, mysigt <3
 
I söndags kom mor och far förbi en sväng och när Hampus kom hem efter den dagens jakt åkte vi vidare till Annica för att äta god mat och jag slingade håret på Lina. 
 
Meija och jag låg och pratade innan hon skulle sova häromnatten. 
 -Meija om pappa
- Ja, Meija tycker om pappa, och mamma tycker också om pappa
- Mm, mamma om pappa o Meija mä, Meija om mamma mä
- Aa, och vi tycker om dig
- Mm, Meija om Dante mää. Mamma om Dante..
- Ja, mamma tycker om Svante. 
- Natt natt, love you
Sen somnade hon, skruttunge :) 
 
 
Jag är så glad för din skull! Fast lite avundssjuk förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0