Stor tjej...

Meija var hemma med Hampus idag också, hon känns inte riktigt fräsch än och eftersom resan ligger nära i tid så tar vi det säkra för det osäkra och låter skruttan vara hemma resten av veckan eftersom jag är föräldraledig tillsammans med henne på imorgon och på fredag.

Vi har köpt nya nappar till Meija, hon fattar inte att dessa bara har ett håll som är rätt utan sätter dom uppochner nästan jämt, ser lite kul ut. Precis som morbror när han var liten, som alltid hade nappen åt "fel" håll.

Meija var utan blöja en bra stund igårkväll och innan vi gick till sängs frågade jag om hon ville kissa på pottan "Jaaaa" sa hon och gick sen och satte sig, duktig tjej! Vi har ingen brådska med att få henne blöjfri utan hon får ta det i hennes takt, vill hon gå på pottan är det såklart jättebra men vill hon inte är det förstås helt okej. Hon är trots allt inte så gammal :)
 
Såhär kan det se ut när pappa tar på kläder, klänning, mjukisbyxor, strumpor och sandaler. Snyggt värre ;) Nästan som tre toffsar i huvudet varav en mitt i luggen, det var också rätt snyggt. Undrar vad dagispersonalen tänkte då. Han försöker iallafall, lilla pappsen :)
 
Ikväll är Meija och myser med farmor. Hampus tyckte vi skulle ta en jaktur ikväll men med tanke på spöregnet så tackar jag nej till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0