Härliga vårdag!

Idag är sista dagen för inskolning, skönt att Hampus jobbar kväll nästa vecka, då blir det inte många timmar per dag på dagis!
Hampus är väl för söt! Han sätter alltid upp tofsar i håret på Meija när hon ska till dagis, vilket är jättegulligt tycker jag. Men igår när jag kom hem hade ungkraken två tofsar på varsin sida och en i luggen, kanske jättesött enligt vissa, dock inte enligt mig. Jag har nu begränsat antalet tofsar till max 2 st ;)
Ikväll ska vi bowla med Hampus jobb och sen hem till hans chef för att fortsätta kvällen. Meija ska till mormor och morfar :)

Meija hittade en tussilago som hon gick och luktade på, precis som morfar lärt henne :)
Bus med Svante med förstås!
Den här bilden togs för x antal år sedan i Öregrund, så mysigt att vara där, hoppas på en tripp dit i sommar :)
Nähe, nu ska jag ta tillfället i akt att fylla på dygnets sovtimmar medan Meija sover. Vem vet, det kanske blir sent ikväll...

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så söt hon är. Fina bilder

2012-03-25 @ 08:38:11
Postat av: Sofie

Vad fin hon är! :)

2012-03-27 @ 07:32:59
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0