Då var det söndag igen :)

Helgerna går så himla fort! I fredags åkte Hampus iväg för att jobba en sväng när jag slutat jobbet. När han sen kom hem drog vi iväg för att äta mat och umgås med mor och far i Tallboda. Det blev en tidig kväll, vi sov innan klockan slagit 10, jätteskönt :)

Gårdagen spenderades även den hos mor och far, Bellan och lillskrutten Douglas kom förbi så jag fick bebisgosa en hel del, mysigt värre! 2 sköna kvällar med lika god mat som vanligt :)
Idag kom Annica, Lucas, Asta, Mamma, Pappa, Stoffe och Mats hem på söndagsmiddag hos oss. Meija var på riktigt tråkhumör och grinig som attan. Efter middagen tog mor, jag, Annica, pappa och Meija en skön promenad, tänkte att lillskruttan skulle sova, men det tänkte minsann inte hon :) men när vi kom hem från promenaden var hon glad igen, behövde bara ladda batterierna med lite frisk luft! Senare på kvällen kom Lina och Anders, de stannade kvar en stund efter att de andra hade åkt för att titta på Kontoret och Time Out. Trevligt när ni alla kommer på besök!
Hon har varit så himla mammig i helgen, jag kan inte gå på toa utan att hon står utanför och gråter, hon vill sitta i knäet och vill att jag ska bära på henne, inte ens pappa duger. Skulle tro att dagis kan vara boven i dramat... Men det går nog över, imorgon ska vi dit igen och leka med alla barnen :)
Glass är gott :)
Meija visar sina farbror Lucas sina nya skor som hon fått av mormor :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0