Alla ♥-dag

Idag kom karln hem med en bukett blommor till mig, sånt gör mig glad :) Av mig fick han en tavla av följande motiv:
I helgen kom syster och Nicklas, alltid lika mysigt och roligt när ni kommer på besök! I lördags gick jag, mamma, Maria, Nicklas och Meija en härlig långpromenad, det var ju så fint väder!
På kvällen lagade vi trerättersmiddag, till förrätt blev det musslor, varmrätt: Hjortsadel med gula kantareller och hasselbackspotatis, efterrätt en supergod cheesecake med citronglass som syster hade fixat med hela dagen.
Mamma hade dukat i tema "Alla hjärtans dag" :) Så fint så! Pappa hade köpt askar med gelehjärtan till oss, gulledig!
Det har varit en jättemysig helg och jag saknar mig syster mycket. Det var så kul att bara åka och handla tillsammans...
Igår åkte vi hem från T-boda rätt skapligt så H kunde ut och jaga en sväng i fina vädret, jag hoppade av i Lundby hos farmor Anka så hon fick mysa lite med skruttan :) Tror det var "rätt" uppskattat ;)
Tack familjen för en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Moster Mara

Tack själv för en supermysig helg. Du är jämt saknad, det vet du! Många kramar

2011-02-14 @ 20:27:33
Postat av: Sofie

Jättefin tavla :)

2011-02-15 @ 09:37:05
URL: http://sofnys.blogg.se/
Postat av: farmor Anka

Det var sååå mysigt med lilla Tösabiten, men det var trevligt att få träffa dig och sonen också. Jag har inte glömt er helt. :) En mys stund med Alla

2011-02-15 @ 18:59:11
Postat av: Dess

Maria: Du med Mary...!



Sofie: Tack :)!



Annica: Hehe, vilken tur :) Alltid trevligt hos er!

2011-02-15 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0