5/12, farmor med familj och mormor och morfar kommer på besök.

Idag blev lillskruttan fri från alla slangar och vi fick flytta in till ett rum tillsammans hela familjen.

På dagen låg vi mest och myste hela familjen i sängen och det gick inte sluta titta på underverket. Idag fick jag också börja testa att amma henne.


Eftersom vi låg på special-BB fick vi ta emot besök och farmor med familj kom över. Mormor och morfar var helt underbart snälla och fixade ordning i huset, även de kom förbi senare på kvällen.





Den natten sov jag inte mycket heller, minsta lilla gny från skruttan så var jag uppe och tittade så allt var okej, jag ammade henne varannan timme. Att sitta där mitt i natten med min dotter snuttandes på mitt bröst gav en känsla som inte går att beskriva, så mycket lycka! Amningen verkade komma igång för hon tog inte emot ersättningen personalen kom och gav henne på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0