Meija Sofia Andersson ♥

Igår beslutade jag mig för att göra något åt min visdomstand, det rinner var ur den, smakar illa, luktar fruktansvärt illa och är allmänt otrevlig så imorse ringde jag folktandvården. De hade tid redan idag och som tur var kunde jag smita från jobbet en stund. Inflammation i tanden blev domen. 1055:- fattigare och ett medel att skölja munnen med två gånger om dagen blev kontentan och förhoppningsvis ett friskt tandkött inom ett par dagar förstås! Jag ska se till att boka en undersökning i höst, det var trots allt sex år sedan sist...
När jag kom hem åkte familjen till Borensberg för att köpa sushi, tyvärr en riktig besvikelse... Meija (och jag) har namnsdag idag så vi köpte hem lite fika. Meija fick sin favvisrätt, fiskbullar och potatismos! Självklart fick skruttan också en namnsdagspresent, en bultbräda från BRIO.
Idag är det 3 år sen jag tog mitt körkort, jag har aldrig varit så nervös som den dagen jag gjorde min uppkörning och jag hoppas jag aldrig kommer behöva vara så nervös igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0