Ett hugg i låret!

Igår gjorde Meija något jag hoppas hon aldrig gör om, hon bet mig i låret! Det är min mardröm att dagis ska säga att hon bitit någon där. Usch, jag skrek rätt ut då det gjorde skitont och förhoppningsvis blev Meija så pass rädd att hon inte gör om det igen. Hon har bara två tänder där nere så det känns när hon bits...
På tal om tänder rinner varet fortfarande från min visdomstand. Tandläkaren ville såklart jag skulle dit igen men jag är inte alls sugen på att betala 1000:- en gång till. Jag väntar ett tag och hoppas på att det löser sig... I skrivande stund är det ett inslag på nyheterna om att folk inte besöker tandläkaren då det kostar för mycket. Dags att sänka kostnaden?
Igår och idag har Meija varit och myst med farmor och gammelmormor men imorgon är det dags för dagis igen. Dagispersonalens kommentar när Hampus ringde och meddelade att Meija inte kom idag var "Skönt för Meija, tråkigt för oss", kul att hon är omtyckt på dagis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0