Midsommar 2014

Meija åkte till Näset redan igår med mormor och morfar, Hampus jobbade inatt, så vi åkte vid 10 efter att Hampus fått 2 timmars sömn. 

Maria, jag, Hampus och barnen plockade blommor och smultron för att sen bege oss mot dans runt midsommarstången vid Böle. 
(Meija och morfar tränade lite innan ;) )



(Jodå, jag dansade jag med men inte just när fotot togs) 

Malte trivdes på morfars axlar :)

Fina tjejer ❤️

Morfar med småtjejerna ❤️

Efter dansen åkte vi hem för att bada i tunnan och äta god mat. Jag ligger nu i sängen med barnen och lyssnar på de andras djupa diskussioner.. Alltid lika intressant att lyssna på när icke nyktra personer försöker hålla vettiga diskussioner och där åsikterna ändras från ena stunden till den andra och imorgon minns de inte ens vilken åsikt som tillhörde vem. Bäst jag somnar innan vargdiskussionen är igång... Midsommarafton 2014 var precis som en midsommar ska vara, mys med nära och kära, check på den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0