Sjuk Malte

Malte har varit sjuk i ett par dagar nu med feber och förkylning, idag fick Meija åka till farmor och leka av sig litegrann samtidigt som jag och Malte var hemma och myste (sov). 

Malte har vaknat flera gånger och varit jätteledsen inatt, det är inte alls likt honom, han har aldrig varit ledsen på nätterna men inatt har han varit otröstlig och när han till slut lugnat ner sig somnar han vid bröstet. Jag misstänker att han har ont i öronen.. Just nu sover han sittandes hos mig och har sovit cirka 45 minuter, längsta stunden hittills. Alvedon fick han innan läggdags och jag måste vänta ett par timmar till innan jag kan fylla på med en till. Lillskrutten som alltid är så himla glad, som ler så fort han slår upp sina blå, är så ledsen inatt, det är ovant för mig att se honom såhär ledsen då han nästan alltid är glad. Tycker synd om min lille pojke ❤️ 




Kommentarer
Postat av: Annie

Åh krya på sej lille killen💙

2014-02-06 @ 09:17:55
Postat av: Sofie

Krya på dig Malte ❤.

2014-02-06 @ 16:53:25
URL: http://sofnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0