Malte fortf. sjuk..

Igår åkte jag till vårdcentralen med Malte, jag ville bara utesluta öroninflammation. Det var visst lättare sagt än gjort, han var röd och irriterad på trumhinnan men kanske inte tillräckligt för att behandla... Eftersom han inte är ledsen konstant och inte verkar ha ont hela tiden valde vi till slut att avvakta. Han är relativt pigg och glad ändå. 

Han har precis fått alvedon, febern är uppe i 39 grader. Nu hoppas vi på en pigg och frisk Malte snart ❤️

Hampus är också förkyld men han verkar vara på bättringsvägen. Än så länge har jag och Meija klarat oss bra! 

Lilla hjärtat har precis somnat om och bara jag märker att febern börjar gå ner ska jag göra detsamma, om ett par timmar ringer klockan och då ska vi till veterinären med Nalle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0