Helgen

I torsdags var Meija hemma med Nova och Maria, jag fick massa mysiga bilder under dagen på Meija när hon hjälpte till att byta blöja och klä på Nova kläder. Hoppas hon kommer tycka det är lika roligt den dagen hon själv blir storasyster :)! Hoppas vi får träffa lilltjejen snart igen ❤

I fredags var Meija hemma med Stoffe tills jag slutade och de verkade haft en mysig dag :) efter att jag slutat jobbet gick jag, Meija och Svante till lekparken, helt underbart väder! Vi tog sen ett bad tillsammans hos m o p innan jag och Hampus åkte vidare till Huskvarna för att se på Stiftelsen. Meija sov kvar hos mormor och morfar :) Mysigt att göra något tillsammans, bara vi två, det händer inte allt för ofta nu för tiden :)

I lördags tog vi sovmorgon innan vi åkte och hämtade Meija. Hon hade vaknat redan vid halv 7 och allt hade gått jättebra :)

Vi åkte sen vidare till Isabelle som snällt erbjöd sig att rätta till mitt hår efter att jag själv försökt fixa till det med ett rätt stort misslyckande som resultat ;) Meija fick också sin första klippning! Hon blev förstås jättefin ❤

Efter frisörbesöket åkte vi vidare till Bjärka Säby där bjöd Micke och Anna på mat och Mellomys, väldigt trevligt!

Idag har vi tagit en slappardag, jag passade på att sova middag med Meija och sen åkte vi till Tallboda för lite söndagsmiddag :)

Idag är vi halvvägs i graviditeten, liten sparkar för fullt där inne, jag känner utanpå också men Hampus har inte lyckats känna något än :) På fredag får vi förhoppningsvis veta om det blir en liten bror eller syster, frågar man Meija vill hon gärna ha en lillebror :)

https://cdn1.cdnme.se/2379979/7-3/pic_513cf79cddf2b33574e0e32b.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Moster

Meija kommer bli världens bästa storasyster, det är jag helt övertygad om:)
Åh, jag vill ha fredag nuuuuu!!

2013-03-12 @ 21:07:41
URL: http://mariaandersson88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0