Välkommen till världen lilla Nova <3

Alla hjärtans dag, kunde skruttan ha valt en bättre dag att komma ut på?

Jag har följt förlossningen på avstånd, Maria ringde mig som senast 03.22 och då var hon var fullt öppen och bara väntade på att bebisen skulle komma längre ner. 04.33 kom första bilden till min telefon och då hade Meija vaknat och behövde kissa, så där satt vi hela familjen och tittade på mms:et från pappa Nicklas. Och såklart fälldes en och en annan tår.

Det var förstås jättekul att få uppdateringar under natten som var och få följa förlossningen, men vilken pina! Jag hade knappast sovit någonting och när allt var över och bebis ute var jag för lycklig för att kunna somna iallafall :)

Grattis min älskade syster och Nicklas för er fina dotter Nova.


Kommentarer
Postat av: Farmor Anka

Kul att det händer nåt på bloggen, men det kunde ju varit lite roligare. Stackare, men ni vet att jag finns om ni vill ha avlastning med Sessan. Så fin hon är lilla Nova. =)

2013-02-19 @ 21:49:56
Postat av: Farmor Anka

Kul att det händer nåt på bloggen, men det kunde ju varit lite roligare. Stackare, men ni vet att jag finns om ni vill ha avlastning med Sessan. Så fin hon är lilla Nova. =)

2013-02-19 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0