Spanien

När vi landade i Spanien kom Christian och hämtade upp oss vid flygplatsen. Meija sov cirka 2 timmar på planet. Hon var helt lyrisk vid landningen och tyckte det var superhäftigt att flyga! I bilen på väg till vår lägenhet lärde sig Meija äntligen att säga "Mommo" vilket sen gick som på repeat resten av vägen, ingen är lyckligare än mormodern själv :)
 
Vi har spenderat största delen av dagarna på stranden i 30 graders värme, det är superhärligt! Meija tycker inte badandet är så jättekul utan mest läskigt, men det går bättre och bättre och till slut tror jag det släpper.
 
Igår var Hampus och jag hemma med skruttan då hon hade feber, idag är hon bättre men är fortfarande gnällig och inte alls lika glad som hon brukar.
 
Hampus snygga haklapp han fick på en restaurang när han åt kött på het sten.
Underbart god paella som jag och Bea delade.
Jag och Meija på restaurang.
Morfar och Meija på stranden.
 

Kommentarer
Postat av: Farmor Anka

Helt underbara bilder. Ni ser ut att ha det riktigt gött. Hälsa och krama ALLA.

2012-10-11 @ 22:49:26
Postat av: Kusin vitamin( bellan)

Åh så härligt allt ser ut! Men det som är härligast är ju eran söta lilla solstråle och våran härliga gravida Mia! Fyfanken vad fin hon är!!

2012-10-12 @ 08:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0