Sjuk tjej

Idag slutade jag lite tidigare från jobbet så jag inte skulle behöva stressa för att hinna till dagis i tid för att hämta skrutt. Tji fick jag, det var totalstopp på 34:an efter en olycka mellan 2 bilar i fornåsakorset. Jag hann precis fram till dagis i tid och där satt en feberrosig tjej i dagisfrökens knä. Hon hade varit hängig hela dagen och ville mest sitta i fröknarnas knä. (Jag vet att man nuförtiden ska kalla dessa för förskolelärare men för mig heter det dagisfröken :) )
 
Meija och jag har myst framför Nicke Nyfiken och djursjukhuset, hon ville inte ha någon mat ikväll utan fick bara i sig vällingen ikväll, bättre än inget:) 
 
Nu ska jag fortsätta titta på Bonde och dricka upp min varma chailatte...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0