Sara, Nelly och Olivia

Meijas kompis Olivia kom på besök i fredags. Olivia är bara 3 veckor äldre än Meija men är ganska mycket större, det är roligt att Meija har någon som är i samma ålder och att mamman till Olivia är Sara gör ju inte saken sämre ;) Det märks tydligt att Meija inte är van vid att ha andra barn omkring sig som leker med hennes grejer, alla saker Olivia hade skulle Meija fram och ta och när hon inte fick göra det så vart hon skitsur. Jag undrar hur den där donnan är på dagis...

Glada brudar! ;)
Fina tjejer :)

På tal om dumheter så har hon börjat sparka på hundarna, hon tar sats ordentligt och lägger ner ett stamp rakt på hunden som ligger där vilket oftast är min stackars Svante. Jag blir tokig på henne när hon gör på det där viset och får då ett asgarv tillbaka. Jag är ganska tillåtande när det gäller Meija men när det gäller att sparka på hundar är det absolut förbjudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0