Kindtänder är på G!

Meija har varit tråkig med mat och allmänt kinkig ett par dagar och av en händelse när vi lekte såg jag kindtänderna som hade spruckit igenom, skönt att få svar på varför hon varit grinig, jag fick nyss mina visdomständer och det gjorde riktigt ont emellanåt så, I know the feeling. Det är inte lätt för knoddarna när tänderna kommer ;)
Igår lämnade jag Meija på dagis för första gången, hon blev ledsen när jag gick men det hade gått över rätt fort. Det tar onekligen på krafterna att vara på dagiset, igår sov hon från halv ett till kvart i fyra.
Idag gick det bättre att lämna skruttan, hon var nära på att börja men Sara på dagiset lyckades avleda det bra :) Men jag får faktiskt en klump i magen när jag lämnar henne och hon blir sådär ledsen. Jag vet att det går över så fort jag lämnat huset men det känns ändå.
Ett tag efter att jag lämnat Meija dök Bellan och Douglas upp, trevligt med bebisgos och besök! Vid halv 2 ringde dagis och då hade Meija vaknat. Jag skyndade mig dit för att hämta skruttan och hon blev så glad när jag kom!
Bellan och Meija läste bok och busade massor medans jag och lilla D myste :)
Hampus har jägareexamensutbildning ikväll och jag sitter nu och väntar på att han ska komma hem så jag kan dra vidare till Tallboda, ska sova hos mor och far inatt då jag ska på utbildning i Eskilstuna imorgon. Taxin kommer runt kl 6 och hämtar upp mig där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt kort dagis fixat. Hon Blir väl bemött lill skrutta. Lycka till. =)

2012-03-21 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0