Skönt med lite egentid och ensamhet... Trodde jag :)

Meija umgås med mormor och morfar den här veckan då både jag och Hampus jobbar, jag har tidigare i veckan åkt från Näset till jobbet men ikväll bestämde jag mig för att få den där underbara egentiden utan sambo, hundar och barn. Men när jag kom hem så känns allting så himla tråkigt och det var inte alls skönt och underbart, jag saknar min familj! Jag kan inte ens tänka mig hur livet var innan Meija kom till oss, hon förgyller verkligen mina dagar och jag kunde förut aldrig i livet förstå att man kan älska ett litet barn så mycket.
Hos mormor och morfar är Meija i skogen och plockar svamp och smultron, äter glass, busar med hundarna, håller grodor i sin hand, blir biten av myggor och knott, skrattar högt med mormor och morfar, sjunger i sångboken hon fick av morfar i sommarpresent och myser såklart massvis! Meija och Hampus har inte setts sen i måndags och varje gång jag kommer frågar hon efter pappa, tror hon saknar pappa och om inte annat vet jag att pappa saknar Meija :)
Imorgon är det sista dagen innan vi får två veckors semester tillsammans, semesterstarten tillbringas på Näset, ska bli supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0