Under tiden som har gått har jag.....

vuxit ur min babysitter:¨
Åkt med pappa, mamma och mormor runt Roxen:
modellat:
fått väldigt fina påskpresenter av farfar och farmor Katarina:
och av mormor och morfar:
Av farmor och farfar Freddan fick jag en badbassäng och armpuffar (kommer bild på senare i sommar)
hälsat på hos farfar och farmor Katarina:
haft en mysdag i Tallboda när Kicki, moster och morbror var på besök:
badat i mormor och morfars diskho:
varit utklädd till påskärring:
besökt Farmors husvagn för första gången:

Kommentarer
Postat av: Farmor Anka

Fin Fina kort. Kunde kanske valt ett lite roligare på Farmor. Glad att jag hade långbyxor på mig =)

2011-07-10 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0