Grattis farbror Lucas!

Igår var vi och grattade Lucas som fyllde "dags-att-övningsköra" dvs 16 år. Det bjöds på chili con carne, jag är inget större fan av just den rätten men tog jag bort bönorna smakade det supergott! Det blev en trevlig kväll som vanligt hos fam. Wickmans och det slutade med att jag och Meija somnade framför tv:n och när vi vaknade nästa gång vid halv 2 så hade vi en bäddad säng som stod på övervåningen och väntade. Skönt! 

Meija har haft ont i magen, förra veckan hade vi en riktigt tråkig natt som bestod av gråt, gråt och gråt. Jag vaggade, vyssjade, sjöng, masserade och försökte trösta men ingeting hjälpte och jag tyckte så himla synd om min lilla tjej. När Hampus till slut vaknade för att åka till jobbet var det min tur att börja gråta, jag kände mig så oduglig som inte kunde hjälpa skruttan. Nu har vi köpt Minifomdroppar och vi har fått tillbaka vår lugna tjej igen! Klart att hon är ju bra mycket kinkigare nu än när hon var nyfödd men huvudsaken är att hon inte har ont för usch vad synd jag tyckte om henne!



Jag var på jobbet och hälsade på i veckan, kul att träffa fd jobbarkompisarna igen! Och extra kul att träffa Sofie som ska bli mamma i sommar, jag är så glad för din skull!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Se sååååå ledsen hon är... kan det vara fel kläder =)=)

2011-01-16 @ 17:46:03
Postat av: Dess

Haha, VEM kan kommentaren vara ifrån??? Farmor kanske??

2011-01-16 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0