16/1

Igår släppte jag av Hampus hemma hos hans morbror Uffe där de tillsammans med de andra morbröderna och Freddan skulle se hockeymatchen, jag och Meija styrde sen kosan mot Tallboda. Jag lämnade lilltjejen hos mamma och sen tog jag en promenad med hundarna. På kvällen bjöds det som vanligt på god mat bestående av kallmarinerad fläskfilé och en planka med massa olika sorters frukter.

Hampus ändrade sina planer på att komma hem efter matchen och gick ut på krogen för att komma vid 4 och då hade vi lagt oss för länge sen så det blev övernattning i Tallboda.



Jag började pumpa ur och ge i flaska för att hon skulle få i sig ordentligt sista kvällsmålet vilket resulterat till att Meija sovit längre perioder på natten. Problemet är bara att nu blir hon galen när jag ska amma henne, hon tycker inte att det kommer tillräckligt fort och bara skriker och skriker, det här känns stressande för både mig och henne. Vissa gånger fungerar det jättebra att amma och andra gånger går det inte alls. Men jag fortsätter kämpa, det är ju så himla mysigt...!

Idag har det varit en slappardag, Hampus åkte och jobbade innan vi ens hade gått upp och är inte hemma än.  Ikväll ser vi fram emot Solsidan kl 20.00!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir tokig! Hon är ju så jävla söt så man vill äta upp henne

2011-01-16 @ 19:45:55
Postat av: Dess

Haha, vem är det som vill äta upp mitt barn??

2011-01-17 @ 17:02:51
Postat av: Anonym

Jag håller med om att hon är det sötaste som finns, men ni ger f...n i att äta upp henne

2011-01-17 @ 21:14:18
Postat av: Anonym

Jag håller med om att hon är det sötaste som finns, men ni ger f...n i att äta upp henne

2011-01-17 @ 21:14:18

2011-01-17 @ 21:15:51
Postat av: Johanna

A flaskan e ju döden! men bra förd em sover oftast bättre, men har fått gett upp min amning vid runt 4 mån med båda min tjockisar dem vart så frustrerade när det inte kom tillräckligt fort!:P

2011-01-19 @ 09:43:27
URL: http://johannawingerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0