10/2

I tisdags åkte jag och Meija till Katarina för att hämta upp henne och Hampus faster Annica för att sedan bege oss vidare till Hampus pappas kusins fru Kicki för att fika. När vi hade kommit halvvägs till Katarina dök en tanka upp i min skalle "Hm, undrar om jag stängde av plattan...?" Och ju mer jag tänkte på det desto mer övertygad blev jag att plattan stod på där hemma så det var bara att vända. Plattan var avstängd och jag blev 20 minuter sen.
Kicki hade en helt underbart söt liten valp hemma på 9 veckor tyvärr dog batterierna till kameran efter bara några bilder men här är lilla charmtrollet!
Tack för en trevlig dag, det var kul att träffa er!
När vi kom hem vart det lite stressigt, klockan var 10 över 3 och Meija hade inte ätit sen halv 10 och vi skulle vara på Socialen i Motala kl 4 för att skriva faderskapsbevis. Så vad gör man? Jo, man ber karln fixa ersättning och så matar man i bilen på vägen in och pumpar sen ur de sprängfyllda på vägen hem. Finns lösning på det mesta :)
Igår begav Meija och jag oss in till stan tidigt för att träffa Sara och Olivia, jag höll koll på småttingarna medans Sara gjorde läkarbesök :) Efter det mötte vi upp Alexandra med charmtrollet Leo och så gick vi vidare för att äta suschi, så gott! 

Jag passade på att beställa en Iphone 4 så om 2 veckor skulle den leveras och om det blir som Telia säger så kommer jag få lägre månadskostnad än den jag har idag och det vore ju toppen!
En fika hann vi med innan jag begav mig hemåt till hundarna. Jag är så glad att jag har vänner som själva har barn i samma ålder som Meija, ska bli så kul att se de växa upp tillsammans!
Det var så fint väder ute så när jag kom hem fixade jag ordning lite i hundgården och i trädgården och när alltsammans var klart stod jag bara och njöt. Jag älskar verkligen att bo på landet! Att ha rådjuren utanför på gärdet och ibland en räv som tittar förbi gör mig så lycklig! Rådjuren har jag utanför varje dag och ibland är de så många som 19 st.
Skruttan har börjat bli snorig igen och lite hostig, hoppas att det inte blir värre än så... Imorgon ska vi till BVC på 2-månaderskontrollen så jag måste ringa imorgonbitti och se om det är okej att vi kommer dit trots snuva... Just nu ligger hon och sover så sött :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söt hon är mormors lilla charmtroll

2011-02-10 @ 18:34:58
Postat av: Bea

Hon är så fiiiin!



Min månadskostnad blev lägre med en Iphone och jag fick en telefon med internet på köpet! Kanon ju!

2011-02-12 @ 15:28:20
URL: http://familjenramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0