Meijas allra första besök på Näset

Jag hoppas att Meija kommer få många härliga minnen från den här platsen, här har jag gått med ficklampan många kvällar och plockat grodor som vi samlade och hade tävling med jag och mina syskon, det hände mer än en gång att grodorna fick följa med i stöveln på väg hem helt utan mamma och pappas vetande och sen fick de bo i en plastpack i garderoben tills de helt enkelt "stannade i steget".
Alla mysiga fisketurer, bärplockning, svampplockning, bad och sena kvällar på altanen. Och det bästa av allt är att stugan saknar el och vatten, så avkopplande att glömma allt vad TV och dator heter och bara njuta av natur och allt vad det innebär. Det som fattas är farmor som står och svettas i köket med något snyggt förkläde och farfar som går fram och tillbaka i bon för att "fixa och dona" men nu har mor och far tagit över den äran och kommer skapa fina minnen tillsammans med min familj.
Han är så tjusig så min far!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Många fina bilder. Jag hoppas att ni kommer ofta kommer till Näset och fiskar badar och så att mormor får plocka Meijas första smultronstrå.

2011-04-19 @ 23:31:14
Postat av: Farmor Anka

Vilket jätte mysigt ställe. Kommer gärna och hälsar på nån gång..

2011-04-25 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0