Första medvetna leendet?

Meija har fått till en skriktimme mellan 00-01 då hon är riktigt svårflörtad men till slut lugnar hon ner sig och somnar. Inatt sov hon till halv 5 och då käkade hon och somna om för att sen vakna kl 9 igen, perfekt!

Jag tror jag lyckats få de första leendet idag! 3 gånger har Meija gett mig ett leende när jag pratat med henne och det känns som om hon gör det medvetet :) Man blir helt varm i kroppen av det och när leendet är borta börjar jag genast jaga ett nytt.



Nu under julen har mjölken sinat litegrann, jag tror det beror på att jag stressat och druckit/ätit dåligt. Hade inte en tanke på att det kunde påverka men nu verkar det vara i balans igen. Jag hoppas bara såret på ena bröstvårtan läker snart för satan i gatan vad ont det gör, jag biter mig i tungan varje gång för att avleda smärtan till något annat och ibland gör det så satans ont att jag inte kan göra annat än skratta. Men tiden läker alla sår sägs det ;)


Imorgon ska vi till BVC, ska bli spännande och se hur mycket hon har ökat i vikt. Eventuellt ska vi träffa Eve också och hälsa på deras nya familjemedlem, katten Selma :)



Idag har jag saknat min syster väldigt mycket, det är så tråkigt att du inte bor närmre oss så vi kunde träffas varje dag... Så som det var förut, så som det alltid varit. Det är svårt när man har vuxit upp tillsammans, gått igenom så mycket tillsammans och helt plötsligt ha flera mils avstånd. Det gör mig riktigt ledsen för åh vad mycket jag saknar dig! Usch, nu rinner tårarna på mig. Men det är ett väldigt starkt band vi har till varann, du och jag. Och vem vet, en vacker dag kanske du finns här nära mig igen, så som det var förut :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Köp amningsnapp o använd på de bröstet med sår då gör de inte alls lika ont :)

2010-12-28 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0