22/12

Idag startade vi dagen med att att åka till IcaMaxi, vi var inte själva om man säger så... Efter mathandlandet åkte pappa, jag, Camilla och Meija till Ikano för att inhandla de sista julklapparna. Usch, jag tycker det är så svårt och det är så tråkigt att köpa julklappar "bara för att" men några sånna blev det, även iår.

Efter att Camilla åkt hem mötte jag upp Per och Yvonne som ville träffa lillan. Hon fick en jättefin body som Freddan säkert kommer uppskatta mer än någon annan, det får bli upp till bevis ;)

Vi träffade även på Hampus kusin Bella, jag vet hur mycket Bella längtat efter lillan så det var kul att vi träffade på henne :) Träffade även Lindale, Malin, farmor Annica, faster Lina och lilla Tyra.

Imorgon ska vi ha våra familjer hem till oss, jag har inte kunnat städa sen vi kom hem från BB, har mest suttit still med tanke på stygnen men jag hoppas jag hinner få ordning innan folket kommer :) Förhoppningsvis slutar Hampus skapligt och kan komma hem och hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: moster Nettan

Käraste Dess, det är inte det viktiga att städa o jag är säker på att båda era familjer INTE kommer att titta på om det är städat eller ej, så det så.... Ha det så bra o pussa på familjen från mig. (Underbar bloggsida du har, raring)/Nettan

2010-12-23 @ 09:18:57
Postat av: Bella

Ja gud, jag ringde mamma direkt och sa att jagäntligen träffat er och fick träffa lilla Meija och gud vad söt hon var!

Hoppas nifår en riktigt bra jul nu och pussa lilla Meija från mig och hälsa pappa Hampus :)

kram

2010-12-23 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0